Zkušenosti v odvětvích
· Státní správa a samospráva (rezortní ministerstva, Digitální a informační agentura, krajské úřady, města a obce)
· Finance a bankovnictví (Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen banka, ...)
· Energetika, plynárenství (ČEZ, RWE)
· EU operační programy (OPZ, IROP)
Jazyky
· Čeština
· Angličtina (aktivně slovem a písmen)
· Němčina (základní)
Vzdělání
· Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta statistiky a informatiky, Katedra systémové analýzy, obor řízení procesů a informací, 1998-2002, titul Ph.D
· ZČU Plzeň, Fakulta elektrotechnická, obor přenos a rozvod elektrické energie a využití výpočetní techniky v energetice 1987 – 1993, titul ing.
Certifikace
· ArchiMate3 Foundation, Praha 2019
· ITIL 2011 Fundation, Praha 2015
· Managing Successfull Programs, Czech Republic, 2006, 2007
· PRINCE 2 Professional, Great Britain, London and Prague 2006
Zkušenosti v oblastech
· Vedení realizace strategických dokumentů, programových / projektových kanceláří (odborných pracovníků, techniků, konzultantů, projektových/provozních manažerů)
· PRINCE2 Professional, MSP a ITIL certifikace
· Znalost cyklů služeb a vývoje sw
· Koordinace a řízení investičních/provozních projektů, integračních nástrojů
· Management consulting
· Přehled v ICT technologiích
· Řízením rizik, změn, issue, incident
· Koordinace a příprava zadávacích dokumentací výběrových řízení dle zákona
· Řízení subdodavatelů, partnerů, aliancí
· Vedení multikulturních/multiprofesních týmů
· Procesní orientace, management
· Dobré komunikační schopnosti, logické myšlení
Dovednosti a schopnosti
· Schopnost prezentovat praktické zkušenosti i teoretické zázemí z oblastí projektového a programového řízení, Enterprise architektury, řízení rizik
· Schopnost vést odborné interdisciplinární týmy jako liniové organizace (cca. 10-35 lidí)
· Schopnost pracovat s provozními a investičními rozpočty (1- 400mil Kč, až 1,2mld Kč)
· Schopnost vést větší organizaci, prezentovat výsledky, odůvodňovat a prezentovat fakta představenstvu, jednat s českými i zahr.subjekty, identifikovat potřeby, změny
· Koordinace a řízení iniciativ, programů
· Schopnost řešit problémy zpracování dat