Profesní životopis lektora: (prosím vložte přímo sem) Vzdělání:
Praxe:
Ocenění:
Zvané přednášky:
Hlavní lektorka seminářů:
Vystoupení na konferencích:
Členka úlohových komisí a autorka úloh:
Seznam publikační činnosti – Eva Semerádová, roz. Patáková: Patáková, E. Tvorba úloh nejen v kontextu matematického korespondenčního semináře. In Dva dny s didaktikou matematiky 2009. Stehlíková, N., Tejkalová, L. (Eds.). Praha : PedF UK, 2009. s. 52 – 54. Patáková, E. Tvorba úloh nadanými žáky. In Lávička, M., Bastl, B. (Eds.) Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: ZČU, 2010. s. 197 – 202. Patáková, E. Tvorba úloh metodou "Co když ne-?". In Dva dny s didaktikou matematiky 2010. Stehlíková, N., Tejkalová, L. (Eds.). Praha : PedF UK, 2010. s. 125 – 133. Patáková, E. Moderní přepis osmé knihy (vypracovaný Evou Patákovou). In Eukleides. Základy. Knihy VII – IX komentované Petrem Vopěnkou. Plzeň : ZČU, 2010. s. 78 – 100. Patáková, E. Tvorba úloh pro nadané žáky [DVD-ROM]. Záznam příspěvků III. interaktivní dílny „Vzdělávání nadaných dětí“ konané 25. 11. 2010 ve Zlíně – Malenovicích. Patáková, E. Využití brainstormingu při tvorbě úloh. In Dva dny s didaktikou matematiky 2011. Stehlíková, N., Tejkalová, L. (Eds.). Praha : PedF UK, 2011. s. 136 – 139. Patáková, E. Rychlé metody tvorby úloh pro nadané žáky . In Sborník Ani jeden matematický talent nazmar. Zhouf, J. (Ed.). Praha : PedF UK, 2011. s. 18 – 28. Patáková, Eva. Jak může učitel matematiky rozvíjet kreativitu žáků. Učitel matematiky, 2012, sv. 2, s. 97 – 104. Patáková, Eva. Tvorba úloh studentem – konkrétní aktivita. In Vondrová, N.. Dva dny s didaktikou matematiky 2012. : Praha : PedF UK, 2012. s. 154 – 158. Patáková, Eva. Využití „technik hledání nápadu“ při tvorbě úloh. In Ausbergová, M., Bastl, B., Lávička, M..(Eds.) Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2012. Plzeň : Vydavatelský servis, 2012. s. 137–140. Patáková, Eva. Problem posing by experts. In ICME-12 Pre-proceedings. Seoul : Seoul national university, 2012. s. 7782. Patáková, Eva. The quality of Mathematical problems – Evaluation and self-evaluation. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, 2013, sv. 6(3), s. 143 – 154. Patáková, Eva. Teachers' Problem posing in Mathematics. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2013, sv. 93, s. 836 – 841. Patáková, Eva. Metody tvorby úloh pro nadané žáky. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. Patáková, Eva. Několik myšlenek z Eukleidových základů. Matematika, fyzika, informatika, 2013, sv. 22, č. 2, s. 91 – 99. Patáková, Eva. The quality of Mathematical problems – how we evaluate it. In Kvasnička, Roman. Efficiency and Responsibility in Education. 10th International Conferrence, Proceedings. Praha : Czech University of Life Sciences Prague, 2013. s. 488 – 496. Patáková, Eva. Proces tvorby úloh pro nadané žáky. In Zhouf, Jaroslav. Ani jeden matematický talent nazmar. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. s. 97 – 103. Patáková, Eva. Tvorba úloh "převrácením". In Vondrová, Naďa. Dva dny s didaktikou matematiky 2013. Plzeň : Vydavatelský servis, 2013. s. 131–133. Patáková, Eva. Využití analogií ve výuce matematiky. In Vondrová, N.. Dva dny s didaktikou matematiky 2014. : Praha : PedF UK, 2014. s. 43 – 46. Patáková, Eva. Starters of Problem Posing. In: Proceedings of the 11th Patáková, Eva. Způsoby tvorby úloh s reálným kontextem. In Ausbergová, M., Bastl, B., Lávička, M..(Eds.) Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2012. Plzeň : Vydavatelský servis, 2014. s. 151–155. Semerádová, Eva. Několik námětů k výuce dělitelnosti. In Vondrová, N.. Dva dny s didaktikou matematiky 2015. : Praha : PedF UK, 2015. s. 178 – 181. Semerádová, Eva. Rejecting Ideas in Novices´ Problem Posing. In Krejčí, I., Flégl,. M., Houška, M.: Proceedings of the 12th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education. Praha: CULS, 2015, s. 477-483. Semerádová, E. Žákovská tvorba úloh k danému výsledku. Učitel matematiky. 2016, roč. 24, sv. 2 (98), str. 91 – 99. Semerádová, E. Matematicky nadaní žáci očima studentů učitelství matematiky. Svět nadání. 2017, roč. 6, sv. 1, str. 27 – 49. |