DESCARTES, v.o.s. si vyhrazuje právo změnit termín konání akce, pokud bude nutné. O změně termínu se účastníci dozví s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.
Tento vzdělávací program je zaměřen na využití humanistické psychologie při práci s třídním kolektivem, vychází právě z učení zakladatele humanistické psychologie Carla Rogerse, který se mimo jiné velmi aktivně věnoval problematice školství. Tento vzdělávací program má své teoretického vymezení, účastníci si sebezkušenostní formou vyzkouší práci s třídním kolektivem v takzvané strukturované, ale i nestrukturované formě. Primárně je tento vzdělávací program určen pedagogickým pracovníkům, kteří se chtějí naučit dovednosti práce s třídním kolektivem. Zejména jej můžeme doporučit třídním učitelům a metodikům prevence.
Cílem je seznámení účastníků s možnostmi práce s třídním kolektivem, jedná se o dvě základní varianty – strukturované forma a nestrukturovaná formy. Účastníci si prakticky vyzkoušejí strukturovanou formu práce s třídním kolektivem. Zaměříme se na tvoření pozitivních vazeb v třídním kolektivem, kromě toho se účastníci seznámí s dalšími technikami, které lze využívat v práci s třídním kolektivem. Účastníci poznají, kdy je vhodné obě formy práce s třídním kolektivem využívat, jaké jsou jejich pozitiva i negativa, na co si dát pozor při práci s třídním kolektivem.
PC se softwarem ZOOM pro účast na webináři s mikrofonem pro případné dotazy. Webkamera je také vhodná, ale není nutnou podmínkou účasti.